Kezdőlap
Termékek
0
0
AkcióÚjdonság
0
0
Bejelentkezés
Regisztráció
KezdőlapTermékekről
Termékek
 Akció ÚjdonságRendelésKiszállításKapcsolatÁrlistákLetöltésKérdésekÁrajánlatTelepítésOktatásVédjegy
HUF
Adatlap elküldve

Adatlapküldés

Elküldheti e-mail címre a termék adatlapját.

Mégse
Információkérése elküldve

Információkérés

Információkat kérhet a termékről e-mail címére.


Mégse

Beléptetőrendszerek / Szoftverek Vissza



SOYAL AR-1011 Kliens szoftver 1.01

Kliens szoftver SOYAL AR-1001 beléptető és munkaidő nyilvántartó szoftverhez.

Végfelhasználói ára:39 500.- Ft +ÁFA / db
Viszonteladói ára:Bejelentkezés
Ha máshol olcsóbb, jelezze kedvezményért!
Raktáron: Fogarasi (Kérésre átviszünk másik üzletünkbe is)
Cikkszám: 113767
Kosárba
Rendelésküldés
Információkérés
Adatlapküldés
Megjelölés
Nyomtatás

Felhasználói igények alapján, rendkívül nagy gondossággal fejlesztett, magyar nyelvű kliens szoftver, SOYAL AR-1001 beléptető szoftverhez. Alkalmas akár kis-, közepes- és nagyvállalatok, irodaházak, raktárak, telephelyek, szabadidő- és sportközpontok, egészségügyi- és oktatási intézmények, szállodák, továbbá minden olyan helyen történő alkalmazásra, ahol az objektumba vagy a benne lévő helyiségekbe történő bejutást szabályozni, ellenőrizni vagy naplózni szükséges, illetve ahol a dolgozók, felhasználók munkaidejének nyilvántartására van szükség. A munkaidő nyilvántartás a leggyakoribb munkarendeken felül egyedileg konfigurált munkaidőt is kezelni képes, így szinte bármely területen alkalmas a dolgozók munkaidejének kimutatására, nyilvántartások vezetésére, valamint a jogszabályoknak megfelelő jelenléti ívek készítésére. A felhasználóbarát, grafikus kezelőfelületnek köszönhetően a program kezelése egyszerű, használata könnyen elsajátítható. Részletes súgóval rendelkezik, mely bármikor hatékony segítséget nyújt kezeléséhez. Minden igényt kielégítő, számos alap és kényelmi funkcióval rendelkezik. A SOYAL AR-1001 szoftver által tárolt adatokból számos különböző lekérdezés és naplók készíthetők. A szoftver folyamatos fejlesztés alatt áll, lehetőség van akár egyedi igények megvalósítására, a program egyedi fejlesztésére is.

- Felhasználóbarát, magyar nyelvű, grafikus kezelőfelület.
- Főbb funkciók egyszerűen, ikonsorból elérhetőek.
- Részletes, magyar nyelvű súgó a szoftver használatának elsajátításához és kezeléséhez.
- Egyszerű, gyors telepítés.
- Felhasználói névvel és jelszóval védett programhozzáférés.
- Tetszőleges számú, programkezelő felhasználó felvitele, 6 különböző jogosultsági szinttel.
- Kezelői tevékenységek (programba való belépések, kilépések) naplózása.
- Kártyák listázása és nyomtatása különböző szempontok alapján.
- Események valós idejű monitorozása.
- Érvényes mozgások és egyéb események (pl. kézi nyitás, érvénytelen kártya, ajtó nyitva maradt, stb.) elkülönített megjelenítése.
- Az összes terminál vagy kiválasztott terminál eseményeinek megfigyelése.
- Terminálok aktuális állapotának megjelenítése.
- Riasztás érvénytelen kártya felmutatásakor, nem azonosítható ujjlenyomat és érvénytelen kód használatakor, időzónán kívüli és terminálhoz nem engedélyezett kártyahasználatkor, továbbá kézi ajtónyitás és ajtó nyitva maradt események esetén.
- Riasztások kiemelt megjelenítése, nyugtázási lehetőséggel.
- Nem ellenőrzött és nyugtázott riasztási események megkülönböztetése.
- Beléptetési események listázása, nyomtatása.
- Szűrési lehetőség dátumra, felhasználóra, terminálra, szervezetre, osztályra.
- Események sorrendisége idő, terminál vagy felhasználók szerinti sorrendben.
- Adatok archiválása megőrzés vagy későbbi feldolgozás céljából.
- Már archivált adatokból lista készítése, nyomtatása.
- Fejlett munkaidő nyilvántartás funkció.
- Komplex munkaidő analízis és kimutatás készítése.
- Beállítható munkaidő, peremidő, törzsidő és levonható ebédidő.
- Ünnepnapok kezelése és munkanap áthelyezési lehetőség.
- Automatikus hibajavítási és manuális korrekciós lehetőség.
- Jogszabályoknak megfelelő jelenléti ív készítése és nyomtatása.
- Normál, rugalmas, kötetlen, időbéres, műszakos és egyedi munkarendek kezelése.
- Éves összesítés készítése.
- Kimutatások mentése és visszatöltése.
- Lehetőség egyedi igények alapján további funkciókkal történő bővítésre.

Ajánlott hardverkonfiguráció:
- 1.3 GHz processzor, 2 GB RAM, 100 GB HDD, VGA (1280x1024), USB port, nyomtató, szünetmentes tápegység.

Támogatott operációs rendszerek:
- Microsoft Windows 2000, XP, Vista, 7, 8.

Szoftverek:
SOYAL AR-1001, AR-1011 HU.pdf



Beléptetőrendszerek / Szoftverek



Vissza           Új lapra

×
Feliratkozás hírlevelünkre
Értesülhet Akciókról, Újdonságokról
Nyitva tartás:
Hétfő - Péntek
8:00 - 17:00 (UTC+1)
Helyi idő: 16:24
NYITVA, zárás: 17:00
Központi elérhetőség:
info@delton.hu
support@delton.hu
(+36 1) 220-7940, (+36 30) 531-5454
(Magyar, Angol, Német, Francia, Román)
Termékek
Kezdőlap
Kapcsolat
Cégünkről
Bejelentkezés
Regisztráció
Akció
Újdonság
Rendelés
Kiszállítás
Beszállító
Visszahívás
Jelöltek
Kosár
Árlisták
Letöltés
Védjegy
Adatvédés
Kérdések
Árajánlat
Telepítés
Oktatás
Ötletek
HUF
Copyright © 2021 SOYAL™ | soyal.hu © | DELTON | Minden jog fenntartva.
Weboldalunk cookie (süti) segítségével könnyíti a felhasználást, melyhez további böngészésével hozzájárul. Tájékoztató ×