Kezdőlap
Termékek
0
0
AkcióÚjdonság
0
0
Bejelentkezés
Regisztráció
KezdőlapTermékekről
Termékek
 Akció ÚjdonságRendelésKiszállításKapcsolatÁrlistákLetöltésKérdésekÁrajánlatTelepítésOktatásVédjegy
HUF
Adatlap elküldve

Adatlapküldés

Elküldheti e-mail címre a termék adatlapját.

Mégse
Információkérése elküldve

Információkérés

Információkat kérhet a termékről e-mail címére.


Mégse

Beléptetőrendszerek / Szoftverek Vissza



SOYAL AR-1002 szoftver 1.10

Beléptető és munkaidő nyilvántartó szoftver SOYAL beléptető rendszerekhez, többnyelvű.

Végfelhasználói ára:75 000.- Ft +ÁFA / db
Viszonteladói ára:Bejelentkezés
Ha máshol olcsóbb, jelezze kedvezményért!
Raktáron: Fogarasi (Kérésre átviszünk másik üzletünkbe is)
Cikkszám: 113868
Kosárba
Rendelésküldés
Információkérés
Adatlapküldés
Megjelölés
Nyomtatás

Felhasználói igények alapján, rendkívül nagy gondossággal fejlesztett többnyelvű szoftver SOYAL beléptető rendszerekhez. Alkalmas akár kis, közepes és nagyvállalatok, irodaházak, raktárak, telephelyek, szabadidő és sportközpontok, egészségügyi és oktatási intézmények, szállodák, továbbá minden olyan helyen történő alkalmazásra, ahol az objektumba vagy a benne lévő helyiségekbe történő bejutást szabályozni, ellenőrizni vagy naplózni szükséges, illetve ahol a dolgozók, felhasználók munkaidejének nyilvántartására van szükség. A munkaidő nyilvántartás a leggyakoribb munkarendeken felül egyedileg konfigurált munkaidőt is kezelni képes, így szinte bármely területen alkalmas a dolgozók munkaidejének kimutatására, nyilvántartások vezetésére, valamint a jogszabályoknak megfelelő jelenléti ívek készítésére. A felhasználóbarát grafikus kezelőfelületnek köszönhetően a program kezelése egyszerű, használata könnyen elsajátítható. Részletes súgóval rendelkezik, mely bármikor hatékony segítséget nyújt kezeléséhez. Minden igényt kielégítő alap és kényelmi funkciókkal rendelkezik. Képes a különböző olvasók és vezérlők adatainak fogadására akár több kommunikációs csatornán is. Az adatokat tárolja, feldolgozza és az előzőleg beállított jogosultságok alapján engedélyezi vagy tiltja a műveleteket. Minden eseményt adatbázisban tárol, melyből számos különböző lekérdezés és naplók készíthetőek. Többnyelvű szoftver. A magyar és angol nyelven kívül tetszőleges számú nyelvre fordítható és egyszerűen integrálható. A szoftver folyamatos fejlesztés alatt áll, így az esetleg később megjelenő új olvasók és vezérlők könnyen integrálhatók lesznek egy már meglévő rendszerbe. Lehetőség van akár egyedi igények megvalósítására, a program egyedi fejlesztésére is.

- Korlátlan számú felhasználó kezelése.
- 1-260 terminál kezelése.
- Felhasználóbarát, többnyelvű grafikus kezelőfelület.
- Elérhető nyelvek: magyar és angol.
- Egyszerűen bővíthető nyelvi tár.
- Főbb funkciók egyszerűen, ikonsorból elérhetőek.
- Részletes, magyar nyelvű súgó a szoftver használatának elsajátításához és kezeléséhez.
- Egyén nyelvek választása esetén felhasználói kézikönyv betöltése pdf fájlból.
- Egyszerű, gyors telepítés.
- Felhasználói névvel és jelszóval védett programhozzáférés.
- Tetszőleges számú programkezelő felhasználó felvitele, 6 különböző jogosultsági szinttel.
- Kezelői tevékenységek (programba való belépések, kilépések, kártya jogosultságok, lényeges beállítások megváltoztatása) naplózása.
- Egyidejű soros és Ethernet porton keresztüli kommunikáció.
- Terminálok automatikus keresése, felvétele és paramétereinek beolvasása a soros portokon.
- Ethernet porton kommunikáló terminálok kézi felvitele.
- Terminálok szoftveren keresztül történő konfigurálása.
- Egymástól földrajzilag eltérő helyen lévő telephelyek termináljainak kezelése.
- Külön kártyakiadó terminál kijelölése a felhasználói kártyák felviteléhez.
- Térképek kezelése, melynek segítségével a rendszer topológiája grafikusan is megjeleníthető.
- Terminálok zónákhoz rendelése a tűzlista (Ki, hol van lista) készítéséhez.
- Felhasználók szervezetekhez, osztályokhoz rendelhetőek.
- 99 azonos jogosultságokkal rendelkező felhasználói csoport.
- Felhasználói csoportok jogosultságainak szerkesztése (terminál, kezelési mód, időkorlát, ismételt belépés, lift).
- 11 láncolható időzóna kezelése.
- Liftvezérlés, emeletenkénti jogosultság szabályozással.
- Egy vagy egyszerre több felhasználó hozzáadása.
- Felhasználók fő, személyes adatainak rögzítése (név, beosztás, azonosító, szervezet, osztály, gépjármű és rendszáma, telefonszámok, születési dátum).
- Felhasználóhoz rendelt kártya érvényességének megadása.
- Felhasználói belépési PIN kód megadása, változtatása.
- Fénykép hozzárendelése a felhasználóhoz.
- Elveszett, bevont kártyák kezelése, kártyacsere.
- Különböző kártyaletöltési lehetőségek a terminálokra (egy kártya egy terminálra / egy kártya több terminálra / több kártya egy terminálra).
- Kártyák listázása és nyomtatása különböző szempontok alapján.
- Ujjlenyomatok kezelése, letöltése, és azonos típusú olvasók közötti másolása.
- Kártyák státuszának lekérdezése.
- Események valós idejű monitorozása.
- Érvényes mozgások és egyéb események (pl. kézi nyitás, érvénytelen kártya, ajtó nyitva maradt, stb.) elkülönített megjelenítése.
- Az összes terminál vagy kiválasztott terminál eseményeinek megfigyelése.
- Terminálok aktuális állapotának megjelenítése.
- Riasztás érvénytelen kártya felmutatásakor, nem azonosítható ujjlenyomat és érvénytelen kód használatakor, időzónán kívüli és terminálhoz nem engedélyezett kártyahasználatkor, továbbá kézi ajtónyitás és ajtó nyitva maradt események esetén.
- Riasztások kiemelt megjelenítése, nyugtázási lehetőséggel.
- Nem ellenőrzött és nyugtázott riasztási események megkülönböztetése.
- Beléptetési események listázása, nyomtatása.
- Szűrési lehetőség dátumra, felhasználóra, terminálra, szervezetre, osztályra.
- Események sorrendisége idő, terminál vagy felhasználók szerinti sorrendben.
- Adatok archiválása megőrzés vagy későbbi feldolgozás céljából.
- Már archivált adatokból lista készítése, nyomtatása.
- Fejlett munkaidő nyilvántartás funkció.
- Komplex munkaidő analízis és kimutatás készítése.
- Beállítható munkaidő, peremidő, törzsidő és levonható ebédidő.
- Ünnepnapok kezelése és munkanap áthelyezési lehetőség.
- Automatikus hibajavítási és manuális korrekciós lehetőség.
- Jogszabályoknak megfelelő jelenléti ív készítése és nyomtatása.
- Normál, rugalmas, kötetlen, időbéres, műszakos és egyedi munkarendek kezelése.
- Éves összesítés készítése.
- Kimutatások mentése és visszatöltése.
- Lehetőség egyedi igények alapján további funkciókkal történő bővítésre.

Kompatibilis eszközök:
- AR-321H, AR-327H, AR-331H, AR-721E, AR-721H, AR-723H, AR-725E, AR-725H, AR-727H, AR-757H, AR-821EF (V5 és V9 verziók), AR-829E, AR-837EFS, AR-837ES, AR-881E.

Ajánlott hardverkonfiguráció:
- 1.3 GHz processzor, 2 GB RAM, 100 GB HDD, VGA (1280x1024), USB port, nyomtató, szünetmentes tápegység.

Támogatott operációs rendszerek:
- Microsoft Windows 2000, XP, Vista, 7, 8.



Beléptetőrendszerek / Szoftverek



Vissza           Új lapra

×
Feliratkozás hírlevelünkre
Értesülhet Akciókról, Újdonságokról
Nyitva tartás:
Hétfő - Péntek
8:00 - 17:00 (UTC+1)
Helyi idő: 18:22
ZÁRVA, nyitás: 8:00
Központi elérhetőség:
info@delton.hu
support@delton.hu
(+36 1) 220-7940, (+36 30) 531-5454
(Magyar, Angol, Német, Francia, Román)
Termékek
Kezdőlap
Kapcsolat
Cégünkről
Bejelentkezés
Regisztráció
Akció
Újdonság
Rendelés
Kiszállítás
Beszállító
Visszahívás
Jelöltek
Kosár
Árlisták
Letöltés
Védjegy
Adatvédés
Kérdések
Árajánlat
Telepítés
Oktatás
Ötletek
HUF
Copyright © 2021 SOYAL™ | soyal.hu © | DELTON | Minden jog fenntartva.
Weboldalunk cookie (süti) segítségével könnyíti a felhasználást, melyhez további böngészésével hozzájárul. Tájékoztató ×